Avatar billede maxsover Nybegynder
23. december 2003 - 02:18 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Vudering af side

Hej.

Hvad synes i om mit nye design?
Ris eller Ros?
Noget som skal laves om?
Avatar billede maxsover Nybegynder
23. december 2003 - 02:18 #1
www.duniop.tk siden mangler
Avatar billede domaz.dk Novice
23. december 2003 - 07:34 #2
det eneste der ødelægger siden er den boks til menu'en... prøv at se om du ikk kan få den til at flyde ind sammen med resten af designet...

Jeg sad nemlig og ventede på at den skulle "loade færdig"... indtil jeg så at den var udført :D og det var menu'en der gjorde det.... den så ikk færdig loadet ud.. :d
Avatar billede chico Nybegynder
23. december 2003 - 11:25 #3
Måske en idé at putte menuen ind i de blå/hvide bokse i toppen..
Og måske lidt farve på duniop logoet øverst.
Avatar billede maxsover Nybegynder
23. december 2003 - 14:44 #4
chico--->  ligesom: www.duniop.frac.dk/index2.htm til menuen?

Domaz.dk---> Jeg tror at jeg godt ved hvorfor min side loader så langsom... har gjordt billederne lidt for gode i kvaliteten.. prøver at formindske dem, når jeg får menuen passet ind samt logoet :)
Avatar billede maxsover Nybegynder
23. december 2003 - 14:56 #5
jeg kører med 1024 bit internet, så derfor tager det ikke langtid for mig at loade billederne frem... jeg tænkte ikke på andre :(
Avatar billede maxsover Nybegynder
23. december 2003 - 18:52 #6
hmm.. no answer :(