Avatar billede reagan Nybegynder
18. januar 2001 - 09:11 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvordan fjerner man mellemrum?

Hvis man laver en ny side, sætter en tabel ind helt ude i venstre side, så er der stadig et lille mellemrum når man ser siden. Kan man ikke fjerne dette mellemrum?. og hvordan?.
Avatar billede jensgram Nybegynder
18. januar 2001 - 09:15 #1
hmm

prøv at fjerne left-margin, dvs left-margin=\"0\" i <body>
Avatar billede parazite Nybegynder
18. januar 2001 - 09:18 #2
<body bgcolor=\"#FFFFFF\" leftmargin=\"0\" topmargin=\"10\" marginwidth=\"0\" marginheight=\"10\">

Dette indsættes i HTML\'en.
Avatar billede jensgram Nybegynder
18. januar 2001 - 09:23 #3
NETOP
Avatar billede jwolf Nybegynder
18. januar 2001 - 09:23 #4
Det lille mellemrum kommer der fordi der er en standard margin på 10pixles både i top og i bund når du laver en ny side. Hvis du højreklikker på siden og vælger egenskaber for side, og derefter magener kan du angive din top og venstre margin her.. bare sæt sæt et flueben i \"angiv venstre margen\" og vær sikker på at der står 0 pixels. Så forsvinder mellemrummet :)
Avatar billede reagan Nybegynder
18. januar 2001 - 11:59 #5
Da jeg ikke er meget for at sætte HTML ind selv accepterer jeg JWOLFs svar som virkede.
Tak for de hurtige svar.