Avatar billede tippeli Nybegynder
22. december 2003 - 04:35 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

MSN Currently Playing

Hey !!!

Har set det via Msn er muligt at andre på ens liste kan se hvilket musiknummer man hører når man sidder og hører musik ... så ville jeg gerne vide hvordan det kan lade sig gøre hvis der er nogen der ved det ??
Avatar billede ducks Nybegynder
22. december 2003 - 05:34 #1
Muligvis MSN+ du kan finde det hvis du søger på www.google.com - bemærk at det er fyldt med spyware.
Avatar billede tippeli Nybegynder
22. december 2003 - 19:41 #3
Sådan Popsy Det var lige det jeg skulle bruge !!!
Avatar billede popsy Novice
22. december 2003 - 20:00 #4
Glad for at kunne hjælpe :) Glædelig jul.