Avatar billede Ole Hede Nybegynder
21. december 2003 - 21:55 Der er 8 kommentarer

16 bit windows program kan ikke køre

Hej

Jeg har et program som ikke vil køre. Den kommer med en fejl 16-bit windows program kan ikke køres. Der er ikke tilstrækkelig hukommelse til at køre dette program. luk et eller flere windows programmer, og prøve igen. Men det hjælper ikke og har også prøvet at køre programmet med Programkompatibilitet uden held. Er der nogle som har et forslag.
Avatar billede -bom- Nybegynder
21. december 2003 - 22:16 #1
Hvis du laver en genvej, så prøv at indstilli på fanen memory
det kan hjælpe.
Avatar billede victor-1 Nybegynder
21. december 2003 - 23:39 #2
Kunne du evt. fortæller, hvilket program det handler om ?
Avatar billede magictouch Nybegynder
22. december 2003 - 07:32 #3
Hvis du åbner msconfig, kan du se 16 bit er aktivereret i-system ini og win ini
Avatar billede magictouch Nybegynder
22. december 2003 - 07:33 #4
se om 16 osv
Avatar billede Ole Hede Nybegynder
22. december 2003 - 08:35 #5
Programmet er Navne og Nummer pro fra TDC. men TDC hotline kan ikke hjæpe mig.
Avatar billede Ole Hede Nybegynder
22. december 2003 - 08:38 #6
Hvis jeg åbner msconfig, er 16 bit aktivret i system.ini og win.ini
Avatar billede magictouch Nybegynder
22. december 2003 - 08:44 #7
Avatar billede Ole Hede Nybegynder
22. december 2003 - 16:00 #8
Det står som det skal, men det virker ikke i nu. jeg har snakket med TDC igen, de have en ligede fejl hvor de fandt ud af at det var et bestemt bundkortet hvor fejlen kom. Han vil vende tilbage med model bundkort.