Avatar billede henningsen- Nybegynder
21. december 2003 - 14:46 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

langsom connecting

Jeg har haft IRC lige siden jeg fik mit internet og har kunne connecte til det.

Det hele begyndte igår, jeg plejer at være på Quakenet. Lige pludselig gider min computer ikke connecte, den går nærmest istå på IRC. Efter at have vente omkring 5 min kommer den så endelig på!!!
En der ved hvad det kan være galt ????? plejer at connecte fint til IRC..
Avatar billede simonvalter Praktikant
21. december 2003 - 17:30 #2
kører du identd og er port 113 åben i din router
Avatar billede zeled Nybegynder
21. december 2003 - 21:01 #3
Hvis du kører på et igennem et netværk hvor du skal igennem en firewall, så kan det være årsagen.
Avatar billede henningsen- Nybegynder
25. december 2003 - 19:08 #4
nope det var quakenet :)
Avatar billede henningsen- Nybegynder
25. december 2003 - 19:08 #5
hehe
Avatar billede nyhuus Nybegynder
15. februar 2004 - 11:51 #6
Hvis du har sat widoes firewall op så køre det mega langsomt det gør mit