Avatar billede j-jensen Nybegynder
21. december 2003 - 14:40 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Slet websted

Hej
Jeg har et fp websted.
Nu har jeg lavet et nyt design og har uploaded dette.
Desværre slettes alle de gamle filer ikke, og det hele ligner noget rod.

Er der en mulighed for at slette alt på webserveren uden at bede udbyderen gøre det ?

Jeg har været inde via ftp og slette nogle filer,men der ligger mange bibloteker og filer som jeg ikke kender til, så jeg turde ikke begynde at slette noget her.

Jeg ønsker bare at få en bar begyndelse
Avatar billede j-jensen Nybegynder
21. december 2003 - 15:47 #1
Må ikke have 2 spørgsmåæ om det samme. Se http://www.eksperten.dk/spm/442446
Avatar billede soulmand Nybegynder
02. januar 2004 - 13:00 #2
Du må absolut ikke slette alle FP Extensions filerne - begynder med _ som vist ovenover - hvis du påtænker at bruge webstedet som et FP "udgiv websted" fremover.
I så fald skal du have udbyderen til at genoprette FP Ext.

Med FTP program er det da ingen sag at gøre rent, tager lidt tid - OK, men du kan selv se og styre forløbet - og det finder jeg rart.

Med FP automatiske "Udgiv Websted" kan du jo også bare sætte den til at overskrive alle sider, og dermed sletter den også gamle filer. Den feature finder du under indstillinger undervejs i processen.