Avatar billede maxsover Nybegynder
20. december 2003 - 22:22 Der er 12 kommentarer og
2 løsninger

et galleri hvor thumbnailen er på 50x50

Hej.
Nogen som ved hvor jeg kan få et galleri som er lavet på denne side: http://www.fs.frac.dk/billeder_indbr.php

Men jeg vil gerne have at thumbnailen er på 50x50

Mvh
MaxSover
Avatar billede chico Nybegynder
20. december 2003 - 22:33 #1
Du kan med http://www.express-soft.com/downloads/ Express Thumbnail Creator
Selv vælge størrelsen på dine thumbnails..

Den er god..
Avatar billede chico Nybegynder
20. december 2003 - 22:36 #2
Og siden du henviser til viser ikke thumbnails det er hele billedet som er resizet med tekst width=50 height=50 det betyder jo så bare at det tager ligeså lang tid at hente de såkaldte thumbnails, som alm str billede.
Avatar billede googolplex Novice
20. december 2003 - 22:37 #3
Hvis du skal bruge et netbaseret standalone galleri, så er det Coppermine virkelig godt og meget nem at sætte op:

http://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=89658&package_id=98538
Avatar billede maxsover Nybegynder
20. december 2003 - 22:44 #4
chico--> jeg kan godt lide din, men det dårlige ved den er at der står en tekst nedenunder som siger:
This gallery created with
Express Thumbnail Creator
(this message does not appear in the licensed version)

Det er jo ikke det bedste at have på sin hjemmeside..
Jeg ved godt at jeg kan gå ind og fjerne det, men det drejer sig om 770 billeder, så det vil tage mig rigtig lang tid...
Avatar billede chico Nybegynder
20. december 2003 - 22:46 #5
Har du mulighed for asp ?
Avatar billede googolplex Novice
20. december 2003 - 22:47 #6
Så er du nød til at købe det, det har jeg gjort. Det op til dig selv om prisen er værd at betale for at få fjernet defå linier...
Avatar billede maxsover Nybegynder
20. december 2003 - 22:51 #7
googolplex-->
hvor meget koster det?
Hvordan fåregår det, altså sender den en cd eller en kode som man kan skrive ind, eller noget helt andet?
Avatar billede googolplex Novice
20. december 2003 - 22:53 #8
Avatar billede maxsover Nybegynder
20. december 2003 - 22:57 #9
40.00 $

det er lidt for meget... :(

øv.. hmm.. jeg prøver at spørge saudoo (det er ham som lavede den side som der er linket til øvers)

Men ellers tak chico... håber at 15 point er fin:)
Avatar billede googolplex Novice
20. december 2003 - 23:01 #10
Men er det et netbaseret system du skal have eller hvad? Thumbnail generator er jo ikke netbaseret og det du hentyder til på siden er vidst slet ikke tumbnails?
Avatar billede chico Nybegynder
20. december 2003 - 23:35 #11
takker. Håber du finder noget
Avatar billede maxsover Nybegynder
20. december 2003 - 23:51 #12
well... jeg fik saudoos script.. lavet et nyt spørgsmål..
Avatar billede maxsover Nybegynder
20. december 2003 - 23:57 #13
http://www.eksperten.dk/spm/442309 -  hvis i vil hjælpe mig:)
Avatar billede martin_moth Mester
12. juli 2005 - 10:29 #14
Med Textpad, som du kan bruge gratis, kan du search-replace i en masse filer på en gang. Så du søger bare på "Created with expre..." og erstatter det med en tom streng. Det tager sådan cirka 2 sekunder, så har du rettet alle dine 700 sider!