Avatar billede clue Nybegynder
20. december 2003 - 12:23 Der er 7 kommentarer

Hvorfor er FPHover.class knapper er ikke tilgænhelige.

Menuknapperne på denne side www.dk-staevne.dk kommer ikke frem. Normalt på forskellige maskiner er der intet problem med at få vist menuen, men i ét tilfælde på en MSIE 6.0.2800.1106.xpsp2 virker de ikke - vises heller ikke.

Hvad kan der være galt?

Har installeret Java VM build 3805, men det hjalp ikke.
Avatar billede cdc Novice
20. december 2003 - 12:26 #1
det kan være fordi man i sikkerheds instillingerne har slået applets fra
Avatar billede cdc Novice
20. december 2003 - 12:31 #2
er de væk eller kommer der bare en grå boks
Avatar billede clue Nybegynder
20. december 2003 - 13:07 #3
I stedet for knapperne vises transparente rammer på samme størrelse som knapperne, med et rødt kryds i. Og knapperne virker ikke.

Applets ER slået til.
Avatar billede cdc Novice
20. december 2003 - 13:15 #4
hvis det virker på andre nmaskiner og bare ikke denne, kan det også skyldes at den maskine skal have tømt sine teporary internetfiles
Avatar billede clue Nybegynder
20. december 2003 - 13:23 #5
Er tømt - og maskinen er i øvrigt kun 2 dage gammel...
Avatar billede cdc Novice
20. december 2003 - 13:35 #6
strange...
Avatar billede hcma Novice
20. december 2003 - 13:36 #7
de virker godt nok her    IE 6.0  på en WinXP'er