Avatar billede fbwally Nybegynder
20. december 2003 - 11:47 Der er 2 kommentarer

Relationer i forespørgsel

Jeg har tidligere fået hjælp af mugs, til at lave nogle forespørgsler til min db. Nu har jeg ændret noget i tabellerne og ville høre om du har tid til at kigge på om relationerne er i orden og vurdere om ændringerne er fornuftige. Hvis du har tid sender jeg db´en med de ændringer jeg har lavet.
Avatar billede terry Ekspert
20. december 2003 - 13:03 #1
You cant NOT place a question for a specific person!
Avatar billede mugs Novice
20. december 2003 - 15:49 #2
fbwally > Jeg har tid iaften. Hjemme fra arbejde ca 20:00
Men det er korrekt som terry anfører, at du ikke kan stille spørgsmål til en bestemt person. Så er der andre der ønsker at medvirke til løsning af problemet, skal du tage imod denne hjælp.