Avatar billede cruzer Nybegynder
17. september 1999 - 22:42 Der er 3 kommentarer

"Omdirigering" af skærm-output

hvis man har et program i en dos-box
som viser hvor langt den er kommet
fra 0 - 100% med hvad end den nu laver..
og man gerne vil ha proppet %tallet ind
i en ProgressBar, så man kan gemme dos-
vinduet væk.

Hvordan Gør man det?
Avatar billede tknudsen Nybegynder
22. september 1999 - 22:17 #1
vil du ha at du fra et hvilket som helst tilfældigt område fra en dos box vil kunne hente hvad enten der nu bliver skrevet ud i netop dette område ?
Avatar billede cruzer Nybegynder
24. september 1999 - 17:42 #2
jeg havde først prøvet bare at pipe outputtet til en text fil..
men jeg kunne sjovt nok ikke få lov til at læse filen før den var færdig/lukket..
så kan man lave et eller andet form for et hook eller et eller andet for at tilgå
outputtet fra dosboxen med det samme ?
jeg vil egentlig gerne have alt hvad der bliver skrevet i dos boxen..
Avatar billede cybermike Nybegynder
18. november 1999 - 19:20 #3
Jeg har checket Microsoft developer network library, den funktion du nævner der er ikke dokumenteret, men den findes helt sikkert.
Hvilket dos program drejer det sig om?