Avatar billede netfest Nybegynder
17. januar 2001 - 16:28 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

netværk

hej
hvis man har 2 netkort i en pc har man så en 2 ports hub
Avatar billede tlaursen Nybegynder
17. januar 2001 - 16:43 #1
Nej
Avatar billede jespernaur Nybegynder
17. januar 2001 - 16:47 #2
Det korte svar: Nej. Det lidt længere: En hub vil videresende alle indkommende pakker fra en vilkårlig port på alle de andre porte. Dette sker ikke af sig selv ved at have 2 netkort i en PC. Det er på den anden side ikke umuligt, at der eksisterer programmer, der kan få det til at se sådan ud, jeg har desværre ingen referencer til et sådant.

mvh
Jesper Naur
Avatar billede anott Nybegynder
17. januar 2001 - 16:47 #3
Nej.
En hub sender al indkommende trafik ud på alle porte. En pc vil umiddelbar ikke gøre det. Jeg er ikke bekendt med nogen software/opsætning, der vil kunne få en pc til at fungere som hub. Til gengæld findes der en del løsninger, hvis man vil bruge pc\'en som en router. Men jeg ved ikke om det er relevant i din sammenhæng.