Avatar billede kabuu Nybegynder
18. december 2003 - 17:13 Der er 5 kommentarer

Norton Internet Security Pro 2004

Hej. Et lille problem.
Jeg har Norton Internet Security Pro 2004.
Men jeg kan ikke komme på nettet når den køre, dsv. jeg kan ikke bruge internet explorer og messenger, men Pop3 og div. programmer virker.
Hvis jeg slår alt fra, altså firewallen og de andre ting, undtagen securitt så virker det ikke, kun når jeg slår security fra. Nogen der kan hjælpe?
Jeg køre XP og har TDC bredbånd.

Hvad er egentlig bedst? Norton Internet Security Pro 2004 eller Zonealarm?

Takker
Avatar billede agrezz Nybegynder
18. december 2003 - 17:16 #1
Norton Internet Scurity er jo længder bedre end det der snot zone skidt.

Det er fordi du skal åbne for programmer, så de har lov til at komme ud igennem firewallen, det gøres indeunder et af menupunkterne i IS
Avatar billede kabuu Nybegynder
18. december 2003 - 17:30 #2
´Det er jo meget godt men, det virker ikke selvom firewallen er slået fra! Syntes jeg har været rundt i alle indstilliger, og kan ikke finde noget.
Men hvor skal jeg åbne så de programmer kommer igennem siger du?
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
18. december 2003 - 21:12 #3
Bliver du ikke promtet for at dette og hint program må komme på ?

IS er et godt program men kan være noget bøvlet at konfigurere nogen gange. Da du installerede valgte du så en custom installation eller ??
Avatar billede aovergaard Nybegynder
18. december 2003 - 23:49 #4
Prøv at se om denne manual ikke kan hjælpe dig på vej. ftp://ftp.symantec.com/public/english_us_canada/products/norton_internet_security/manuals/
Avatar billede jacla Nybegynder
03. april 2006 - 02:41 #5
prøv dette kabuu

Duskal lave en ipconfig /all i din dosprompt finde ud af hvilken IP-Adresse din Gateway har eks 192.168.1.1.

Så åbner du din Internet Scurity Dobbelt-klik på din Firewall => gå ind i fanebladet "Netværk"

Vælg Tilføj (ved betroet) vælg => VED HJÆLP AF OMRÅDER. skriv så din gateway i det øverste område og eks. 192.168.1.20 i det nederste.

Så tillader du alle IP-Adresserne fra 192.168.1.1 til 192.168.1.20 at komme på Internettet.

MVH

Jan C

NB! Slå din XP firewall fra eller tilad den samme trafik at passere