Avatar billede doto Nybegynder
18. december 2003 - 12:54 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

MS FrontPage, SharePoint Team Services

Hej

Jeg administrerer et intranet for 63 brugere bygget på MS FrontPage, SharePoint Team Services, hvor abonnementservicen er slået til og har indtil for 14 dage siden fungeret perfekt ved at brugere der har abonneret på ændringer af mapper og dokumenter har modtaget mail om information om dette.

Nu er der ingen der modtager mails, selvom der er sket ændringer. Hvorfor? Og hvordan løser jeg problemet?

Mvh
DOTO
Avatar billede bufferzone Praktikant
18. december 2003 - 13:01 #1
Prøv at genstarte serverne, jeg har også bemærket en vis ustabilitet med SharePoint servicen. Det er alle involverede IIS servere du skal vende. Det hjalp hos mig og jeg genstarter ugentligt
Avatar billede doto Nybegynder
18. december 2003 - 13:13 #2
Hej bufferzone,

Det vil jeg prøve - jeg bliver bare nødt til at vente til jeg har fået fat i ham der har password til serveren. Du hører fra mig...
Avatar billede doto Nybegynder
18. december 2003 - 14:46 #3
Tusind tak for hjælpen bufferzone - det hjalp!

mvh
DOTO
Avatar billede bufferzone Praktikant
18. december 2003 - 15:00 #4
Velbekommen, jeg har gjort det at genstart er en fast rutine, jeg håber så at en fremtidig patch kan afhjælpe problemet