Avatar billede flummy Nybegynder
16. december 2003 - 23:54 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Lægge fil fra "shared folder" over i Mediaplayers mediebibliotek

Jeg har fået det problem, at jeg ikke længere kan lægge filer fra "my shared folder" over i Windows Mediaplayers mediebibliotek ved at højreklikke og dernæst vælge "føj til afspilningsliste". Her kommer ganske vist hjælpekassen "afspilningslister" hvor jeg skal vælge hvor jeg vil gemme filen. Jeg vælger f.ex. "min afspilningsliste" og trykker OK, men intet sker. Hvad er der galt? Hvor kan jeg chekke hvor "føj til afspilningsliste" peger hen? Hvor kan jeg evt. ændre disse indstillinger? Kan problemet have noget at gøre med, at jeg har installeret nyt antivirusprogramog firewall på min PC?
Avatar billede dana Nybegynder
17. december 2003 - 00:12 #1
Prøv at slå de nye programmer fra og se om det så virker.
Avatar billede flummy Nybegynder
17. december 2003 - 00:52 #2
Det virker desværre ikke!
Avatar billede flummy Nybegynder
20. december 2003 - 23:50 #3
Jeg har nu opdateret mediaplayer via MS' XP update og jeg kan igen tage filer fra shared folder over i mediaplayer. Kan jeg mon selv score mine egne point?