Avatar billede aceymer Nybegynder
16. december 2003 - 15:36 Der er 11 kommentarer

Problem med screensaver

Meget kort fortalt...  hver gang jeg henter den nyeste security update fra windows.. sættes min screensaver til "none"... det er til stor frustration da det ødelægger mit ønsker om sikkerhed..  nogen der kan hjælpe...
Avatar billede victor-1 Nybegynder
18. december 2003 - 14:41 #1
Forstår ikke helt hvad du mener - du henter en opdatering og derefter virker din screensaver ikke.
Start din screensaver igen !!
Det skulle vel ikke få din opdatering til at forsvinde ??
Avatar billede aceymer Nybegynder
22. december 2003 - 18:47 #2
Godt svaret :-)  Mit problem er irritationsmomentet med at konstant skulle slå den til...  der er mange security updates....  ingen der kan give et bedre svar???
Avatar billede victor-1 Nybegynder
23. december 2003 - 01:18 #3
Nået kan være gået galt i filsystemet - prøv dette:

Start - Kør - og skriv så i promten -    sfc /scannow

Husk mellemrummet mellem    sfc og /

Din Windows cd skal ligge i drevet mens du gør det.

Det var i øvrigt ikke et SVAR (mit første indlæg)
Avatar billede victor-1 Nybegynder
28. december 2003 - 02:09 #4
Hvordan går det ?
Avatar billede aceymer Nybegynder
29. december 2003 - 14:26 #5
Undskyld, forsinkelsen... Jeg er lige kommet tilbage fra julen... Jeg tester det lige...
Avatar billede aceymer Nybegynder
29. december 2003 - 14:28 #6
Hvad gør den kommando????
Avatar billede victor-1 Nybegynder
29. december 2003 - 17:41 #7
Reparerer filsystemet :)
Avatar billede victor-1 Nybegynder
29. december 2003 - 17:44 #8
Hjælper det ikke skla der nok en rep. til:

Sådan foretager du en reparation af Win XP eller Windows 2000 -

1: Det første du skal gøre er at boote op på din Windows XP/2000 CD, husk at i din bios skal dit cd-rom drev være sat til first boot device.
Når den har installeret nogle foreløbige filer skal du springe det første tilbud om repair i Consolemode over og fortsætte din installation (nyinstallation)

2: Nu kan du så vælge hvilket drev din (nye) installation skal ligge på og her er det gerne dit C drev.

3: Og nu fortæller den dig der er et styresystem på dette drev og spørger om du vil slette det (L) eller om du vil lave en repair (R) – vælg  repair.

4: Og du vil nu se at den laver en helt ny installation, men den beholder alle dine indstillinger og dit skrivebord intakt og det bedste ved det hele er, at pc’en slipper af med alle fejlene.

5. Slap lidt af, mens pc'en arbejder.

6: PS husk at have din CD-Key klar, denne skal bruges da det jo er en "nyinstallation"

Nedenstående links er en god hjælp.

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;Q315341

http://www.runehansen.dk/index.html?/E/xpreparation.html
Avatar billede victor-1 Nybegynder
10. januar 2004 - 00:46 #9
Sker der snart noget her - feedback/responds ville være på sin plads !
Avatar billede aceymer Nybegynder
23. juli 2004 - 13:14 #10
Det kører tak for hjælpen..
Avatar billede victor-1 Nybegynder
23. juli 2004 - 18:38 #11
Hvis det er mit svar som hjalp dig - er du så ikke rar at acceptere, for at lukke spørgsmålet.
Hvis det ikke var det jeg skrev som hjalp dig, skal du bare lægge et svar selv og så acceptere det bagefter.
http://expfaq.1go.dk/?id=3#behandling_af_svar

Hvis en bruger har hjulpet dig, men endnu ikke har lagt et svar, kan du bede ham/hende gøre det og derefter acceptere svaret. Det gør du ved at markere brugernavnet i boksen til venstre, og klikke på Accepter.

Hvis der er flere svar:
1: Alle svar har været gode og hjulpet dig, så markerer du alle navnene i navneboxen, og trykker på accepter, så bliver point delt lige imellem svarerne.

2: Et svar var bedre, men de andre har også hjulpet dig, så trykker du på avanceret, og tildeler hver svarer det antal point du synes.

3: Der var kun et svar du kunne bruge, så markerer du det navn med det brugbare svar og trykker accepter, på den måde bliver alle andre svar samtidig afvist.

Et spørgsmål er først lukket når du har accepteret et eller flere svar