Avatar billede rasmustd Nybegynder
14. december 2003 - 19:14 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

pc fryser når jeg spiller, hjælp

Hejsa, men pc virker som den skal, bare lige indtil jeg begynder at spille spil, har lige installeret NFS - underground og kan kun køre i 3 sek. så fryser den fuldstændig FAST, lyden køre loop og man kan intet..

Sådan er det i alle spil!!!!

Har virkelig brug for hjælp, nogen siger at den kan være jeg skal opdater min bios, men ved det ik... HJÆLP
Avatar billede izemate Nybegynder
14. december 2003 - 19:18 #1
Har du opdateret til alle de nyeste drivere til de forskellige hardware du har ? Har du opdateret windows til det nyeste ?
Avatar billede nmh Nybegynder
14. december 2003 - 19:18 #2
Har du ikke andre programmer end spil, der kan fylde dit lager op?
der kan være RAM-problemer, som først viser sig, når lageret udnyttes helt.
prøv en RAM-test.
http://www.memtest86.com/
Avatar billede magictouch Nybegynder
14. december 2003 - 19:56 #3
Hvor stor er comp?
Avatar billede rasmustd Nybegynder
14. december 2003 - 21:39 #4
jeg har prøvet 3 forskellige ram  i begge ram porte, så det er sq ik rammene der er noget galt med.. jeg har ikke opdateret alt på min com. og det er foresten en xp 2000 - 512mb ram - bundkort (aner det ik)

Der er nogle af mini venner der siger at jeg skal opdatere min bios, kan det måske være en løsning??

Hilsen rasmus
Avatar billede magictouch Nybegynder
15. december 2003 - 06:12 #5
Hent AIDA32, der kan du se hvad din comp indeholder, det er nemmere at opdatere så, når der er nogen betegnelser og versioner:http://www.webattack.com/get/aida32.shtml
Avatar billede rasmustd Nybegynder
15. december 2003 - 16:43 #6
kan ram entlig blive for varme??? jeg har ikke sælig meget køling på, processeren ligger på de ca. 30 grader

Hvad sker der entlig vis ram / HD / GFX bliver for varmt, fryser den ik så??
Avatar billede rasmustd Nybegynder
15. december 2003 - 17:03 #7
er det normalt at det er så varmt som dette, når den næsten ikke belastes

Temperatures
Motherboard    64 °C  (147 °F)
CPU          33 °C  (91 °F)
Aux            30 °C  (86 °F)
Avatar billede rasmustd Nybegynder
15. december 2003 - 17:27 #8
AIDA32 siger at når jeg spiller bliver min cpu ca. 70 - 80 grader varm!!!!
Kan det være der for at den fryser hvis min cpu bliver SÅ HOT
Avatar billede magictouch Nybegynder
15. december 2003 - 18:13 #9
Ja, det kan være årsagen. Prøv at pil kabinettet af, eller hvis den står op af en væg eller lignende, så flyt den lidt ud;)
Avatar billede rasmustd Nybegynder
20. december 2003 - 17:02 #10
Det var fordi min pc bliver for var m, så har fundet problemet.... mange tak...
Avatar billede magictouch Nybegynder
20. december 2003 - 18:10 #11
Jamen, det er da fint;) men at du selv beholder point er knap så fint:(
Avatar billede rasmustd Nybegynder
21. december 2003 - 22:04 #12
der var jo ikke nogen der havde et svar, og jeg pændt nubi... så undskyld.

Håber i bære over med mig... ved stadig ik helt hvordan dette point system virker... sory :-(  men MANGE TAK for de svar jeg fik... TAK
Avatar billede magictouch Nybegynder
22. december 2003 - 07:14 #13
Du har mulighed for at oprette et spg: point til (den der har hjulpet dig mest)*S*
Avatar billede rasmustd Nybegynder
23. december 2003 - 10:35 #14
ja, men hvordan`???
Avatar billede magictouch Nybegynder
23. december 2003 - 10:41 #15
*S* opret nyt spg- point til ?
100 point er nok lige i overkanten;)