Avatar billede malicious Nybegynder
14. december 2003 - 08:55 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Microdrive 340 Mb problemer

Efter at have kørt upåklageligt i 1½ år er mit memorycard/microdrive gået i kludder, når jeg tænder for fotoapparatet melder den kortet fyldt , og et sekund efter at der er en kortfejl, cf fejl. Jeg har tjekket med et andet kort, fotoapparatet fejler ikke noget.Sætter jeg kortet i computeren, indbygget port, registrere pc ikke engang noget. Er der nogen der ved hvad der er galt og hvad kan jeg gøre ?
Avatar billede tinepingvin Nybegynder
14. december 2003 - 09:08 #1
har selv lige haft et 1GB micerodrive med samme fejl. det blev kasseret. data kunne ikke reddes.
Avatar billede malicious Nybegynder
14. december 2003 - 09:14 #2
Hvad koster et nyt ? Jeg gav ca. 1000 for 1½ år De sagde godt nok da jeg købte det at det ville være mere følsomt end de traditionelle kort, men der har ingen problemer været.
Avatar billede tinepingvin Nybegynder
14. december 2003 - 09:18 #3
mit holdte ca 3 mdr. hehe.. gav 2000kr for det for et halv års tid siden. bruger nu et 1GB lexar kort 40x med WA. det er meget meget hurtigere end microdrivet. kan kun anbefales. du kan læse relevante test på dpreview.com
Avatar billede bleze Nybegynder
16. december 2003 - 13:01 #4
Du kan få 512 mb for under 1000 kr og 1024 mb for 1800 kr (edbpriser.dk)

Har du prøvet at formatere kortet, mener man skal bruge seperat program til dette, men kender ikke lige noget (har ikke CF selv)