Avatar billede nkoenig Nybegynder
13. december 2003 - 17:36 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

LaTeX hvordan for jeg det hele til at være på en side?

Jeg laver nogle træer med parsetree.sty pakken, men et af mine træer bliver alt for stor til at være på siden,
hvordan får jeg ændret sideopsætning så der er mindre margen eller er der en anden fidus til at få et stor træ til at være på en side.

Derudover er der træer der fylder mere end en side i håjden, men parsetree.sty tillader åbentbart ikke at man laver side skift midt i et træ er nogle der har en ide?
Avatar billede el_serpiente Nybegynder
17. februar 2004 - 13:43 #1
Mangler du stadig hjælp ?
Avatar billede nkoenig Nybegynder
19. marts 2006 - 21:05 #2
Hvordan lukker man et gammelt spørgsmål?
Avatar billede nkoenig Nybegynder
19. marts 2006 - 21:16 #3
Dette problem er løst.