Avatar billede niss Nybegynder
12. december 2003 - 16:11 Der er 1 løsning

Instalere fra cd fejl , error load xml parser (E0444133)

Jeg har prøvet div forslag uden det hjalp mig. Jeg har en cd til mit motherbord Intel D865GLC når den sættes i drevet starter den med denne meddelse:
error load xml parser.- (E0444133) så derefter kan jeg ikke bruge web update eller installere noget fra denne cd.
Under hjælp på cdén fik jeg denne besked trods det at jeg er administrator .
Error loading XML parser.
Suggestion:  User might not have administration privileges.
Håber der er en her som kan sige hvordan jeg indstiller det i administrator ..eler en anden løsning, jeg har køre rapair ,samt sfc scannow uden at det hjalp noget..
Avatar billede niss Nybegynder
16. december 2003 - 22:41 #1
Intet svar på mit spørgsmål så har selv fundet en løsning...