Avatar billede skjold12 Nybegynder
11. december 2003 - 19:16 Der er 1 løsning

Automatisk generering af html ud fra billeder i en masse foldere

Jeg har søgt en del på Eksperten og kan se at lignende spørgsmål har været besvaret før, men dog uden at ramme lige det jeg søger.

Jeg er ude efter et program som kan generere html filer automatisk ud fra en række billeder i div. foldere. Eller for at være mere præcis er der totalt over 16000 billeder i over 1800 foldere. Der er forskelligt antal billeder i hver folder. Billederne skal vises som thumbnails på de enkelte html filer og ved klik vises i alm. størrelse. Jeg har en template for html filerne hvor billederne skal indsættes, og hvor der samtidig skal udskiftes en stump tekst for hver html fil.

Det jeg ønsker er et eller andet program som kan gøre dette automatisk for alle 1800+ foldere "på en gang". Vil helst have at det sker på min egen PC så det er statiske html sider jeg uploader til web serveren.

Findes der noget, som kommer i nærheden af dette??

Michael...
Avatar billede skjold12 Nybegynder
17. november 2004 - 22:00 #1
Må vist hellere få lukket den her.....