Avatar billede hgg Nybegynder
10. december 2003 - 22:33 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ny låge til Thermal Take Technology Kabinet

jeg har et Thermal Take Technology ThermalCase MidiTower Black kabinet.. . ligener et Dragon fra Chiftec..
jeg har været så uheldig at tabe noget ned på lågen så den brækkede af og nu vil jeg så høre om der er nogen der ved hvor jeg kan købe en ny..
takker på forhånd..

/Hagz
Avatar billede lunse Nybegynder
11. december 2003 - 22:01 #1
Er ikke helt sikker men enten kan du gå ned i din lokale computer butik og spørge om de kan bestille det hjem til dig ellers kan du ringe til http://www.shg.dk support og spørge om de vil bestille det hjem
Eller prøv http://www.midtdata.dk og spørg om de vil og til allersidst så spørg
www.hsdata.dk
Håber du får købt dig en ny side fordi det holder ikke helt at hvis man skal til lan-party du ikke har nogen side på :)
Ellers der bliver også ret hurtigt støvet så skynd dig at få lagt noget pap over eller noget som reserve....men husk det kan godt blive for varmt så det må ikke kunne smelte eller noget!

-Lunse
Avatar billede jan_man Nybegynder
13. december 2003 - 00:29 #2
Nu vil jeg lige høre om det er lågen til CD/DVD/diskette drevene du har fået brækket af?

Jeg har nemlig haft problemet med selvsamme låge, ved at den øverste styretap, der holder lågen, brækkede.
Men jeg afhjalp problemet ved at bore for, med et lille bor. Derefter skruede jeg en lille skrue fast i det lille borede hul, og efterfølgende monterede jeg lågen. Og der har ikke været problemer siden.
Avatar billede jan_man Nybegynder
07. februar 2004 - 03:02 #3
Lukketid?