Avatar billede kaas Nybegynder
15. januar 2001 - 23:21 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til PWS

Hej.
Jeg er helt,HELT ny i ASP Programering, og derfor har jeg et spørgsmål. Er der nogen der gider at lave en beskrivelse af hvordan man får sine ASP side vist i en browser uden at man uploader dem til sine server.. Jeg  har prøvet at læse Windowes hjælpe filen til PWS, men jeg kan stadig ikke finde ud af det...! Det ville være rart hvis nogen kunne hjælpe...!!! Kan det slet ikke lade sig gøre at lære ASP uden at købe en bog....?
På forhånd tak.
Jakob Kaas
Avatar billede a-torsten Nybegynder
15. januar 2001 - 23:24 #1
Når du har installeret PWS kommer der en mappe som hedder c:\\inetpub\\wwwroot

Lig dine ASP filer ind i det bibliotek og kald dem med adressen http://localhost/scriptnavn.asp

Du kan lære meget ved at læse artiklerne på bl.a www.activeserverpages.dk eller www.netcoders.dk ..... Eller er det bare at kigge eksempler for at se hvordan det fungerer.....

-Anders
Avatar billede a-torsten Nybegynder
15. januar 2001 - 23:24 #2
Sig til hvis du behøver mere hjælp...

-Anders
Avatar billede kaas Nybegynder
15. januar 2001 - 23:30 #3
Da, jeg også er meget ny her på Eksperten.dk  ville jeg lige høre om jeg
Avatar billede kaas Nybegynder
15. januar 2001 - 23:30 #4
Det var en fejl...!
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
16. januar 2001 - 00:37 #5
hmm... Jeg var faktisk ved at spørge om det samme tidligere.... Såå... fin læsning...