Avatar billede lauritz1984 Nybegynder
08. december 2003 - 21:12 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

SonicWALL PRO 4060

Jeg ville lige høre jer herinde i har hjulpet mig så meget før...

ER der nogle der ved om SonicWALL PRO 4060 også kan bruges som router ud til internettet.

fo jeg har læst om den synes de hentyder lidt til det men alligevel ikke..

håber der er nogle der kan hjælpe

pft Jakob
Avatar billede lauritz1984 Nybegynder
08. december 2003 - 21:30 #1
hva er den for svær troede ellers sådan nogle dygtige mennesker herinde kunne komme med et hurtigt svar???

:-)
Avatar billede espersen Novice
08. december 2003 - 21:36 #2
ja LAN/WAN

http://www.sonicwall.com/products/pro4060.html#datasheet

lyder som en ret prof løsning - du mangler vist bare en Switch
Avatar billede lauritz1984 Nybegynder
08. december 2003 - 21:49 #3
det stod ikke nået meget prisen.... så du det
Avatar billede espersen Novice
08. december 2003 - 21:53 #4
nix - var inde på Sonics-hjemmeside

Men Multimedia eksperten forhandler dem : spørg evt dem (hvad er dit budget da)
http://www.m-e.dk/shop/productinfo.asp?id=4942 (en af modellerne)
Avatar billede lauritz1984 Nybegynder
08. december 2003 - 21:58 #5
Pengekassen er åbent det er mig og min chef der kigger efter nye løsninger (Vpn,internet virusscan m.m)
Avatar billede espersen Novice
09. december 2003 - 10:41 #6
puha : det er en jungle !  held og lykke med det