Avatar billede infl Nybegynder
15. januar 2001 - 15:00 Der er 1 kommentar

Program!!

Kan nogle lave et script, der tage 10 forskellige links fra en flad fil, hvor der fx findes 50 filer, som jeg selv kan tilføje og slette!! Disse 10 filer smider dem så ind på en side, og opdatere en gang i døgnet, hvor det tager 10 nye!! Altså så det ikke er de samme filer der er der hele tide?
Samtidig skal jeg kunne skrive i scriptet med mouseover, så folk ikke kan se hvortil linket føre!!

Skal enten være i php eller perl!!
Avatar billede horsmark Nybegynder
25. oktober 2005 - 06:41 #1
yyes det kan man godt i php kombineret med javascript men spørsmålet er om dette spørgsmål stadig er relevaant ?