Avatar billede jstidsen Nybegynder
07. december 2003 - 11:34 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

spam til fremmed e-mailadresse i min outlook-indbakke

Hvordan går det til at disse forbistrede spam-mails havner i min indbakke, når der er anført en anden adresse end min? Der kan være ligheder, enten med de første to tegn, eller med domænenavnet, men ellers ikke!
Avatar billede espersen Novice
07. december 2003 - 12:33 #1
se mit svar i denne tråd..... lad være med at åbne, unsubscribe eller svare på de mails !!!!

http://www.eksperten.dk/spm/436217

Og læs mere på : http://www.spywarefri.dk/sikkerhed.htm
Avatar billede jstidsen Nybegynder
07. december 2003 - 16:02 #2
Tak for dit svar, espersen - det rammer bare ikke lige det jeg spurgte om. Jeg er meget opmærksom på at undgå at reagere på spam-mails, men jeg undrer mig bare over at spam-mails der er adresseret til en anden mail-adresse end min egen, alligevel havner hos mig. Det burde ikke kunne lade sig gøre!
Avatar billede espersen Novice
07. december 2003 - 16:27 #3
jeg kender det : det er ikke altid at du lige kan se hvilken mailadresse den egentlig er sendt til - de udsender jo den mail til uendelig mange adresser som de håber eksisterer : Du bør overhovedet ikke ÅBNE mailen !

(hvad vil du iøvrigt bruge det til ??)
Avatar billede jstidsen Nybegynder
07. december 2003 - 18:37 #4
Jeg åbner ALDRIG en spam-mail. Jeg føjer den til min liste over uønsket mail og sletter den omgående. Mit spørgsmål går kun på nysgerrighed - jeg ved godt at jeg ikke kan bruge det til noget. men tak fordi du også synes at spam-mail er noget .....
Så du får dine points