Avatar billede mikl-dk Nybegynder
06. december 2003 - 16:39 Der er 24 kommentarer og
1 løsning

Gode domæner

Hej,

Jeg lægger inde med et par eller tre, synes jeg, gode domæner...

- nyskabende.dk
- kronparret.dk
- kongeparret.dk

Nogle, der er interesserede I at købe dem til et godt projekt (eller andet)?

/mikl-dk
Avatar billede Slettet bruger
06. december 2003 - 16:50 #1
For det første lægger du ikke inde med domæner, du _ligger_.
For det andet er det nogle kedelige og ligegyldige domæner.
For det trdje er Eksperten ikke hverken reklamesøjle, brugtvognsforhandler eller kræmmermarked.
Avatar billede bachome Nybegynder
06. december 2003 - 16:53 #2
enig med el_barto
Avatar billede nse Nybegynder
06. december 2003 - 16:54 #3
Hvad mener du selv de er værd?
Avatar billede nse Nybegynder
06. december 2003 - 16:54 #4
Personligt mener jeg, at du har spildt de penge du har brugt på registrationen, medmindre du selv bruger dem....
Avatar billede mikl-dk Nybegynder
06. december 2003 - 16:56 #5
Fair nok, el_barto.

For det første hedder det ikke trdje, men _tredje_ (kan du finde ud af det, når flere numre er indblandet)?
For det andet er det noget subjektivt vrøvl, du lukker ud. DU synes, at de domæner er dårligt - det betyder ikke, at alle andre også gør!
For det trejde synes jeg, at forslag til domæner er gode, hvis nogle har nogle gode projektidéer!
For det fjerde synes jeg, at du skal lade være med at blande dig, hvis ikke du har noget konstruktivt eller meningsfyldt at sige.
Avatar billede mikl-dk Nybegynder
06. december 2003 - 16:57 #6
nse, fint nok. Synes jeg ikke. Jeg har overvejet selv at lave noget på dem, men har ikke tiden til det, og ville blot tilbyde dem til nogle, der måske havde en god idé...
Avatar billede dna Nybegynder
06. december 2003 - 17:00 #7
mikl-dk: Hvad mener du selv de er værd? - Kunne da være meget sjovt at høre?
Avatar billede mikl-dk Nybegynder
06. december 2003 - 17:03 #8
dna, har ingen anelse :s
Avatar billede bernie Nybegynder
06. december 2003 - 17:58 #9
du kan sælge dine domains her www.qxl.dk www.papkassen.dk (men du får sikkert ikke meget for dem)
Avatar billede bacardil Nybegynder
06. december 2003 - 21:52 #10
mikl-dk> 60 kr pr. stk? ex. moms
Avatar billede danic Nybegynder
06. december 2003 - 22:00 #11
Det er ikke domænet der er noget værd, det er ideen!
Avatar billede locturian Nybegynder
07. december 2003 - 01:24 #12
Hvis jeg var dig, ville jeg forhøre mig hos de kulørte blade, fx. billedbladet eller se&hør. De er helt tossede med de kongelige, og når mary&frederik bliver gift, kunne det være de ville køre en kampagne på kongeparret.dk... Måske du kunne sælge det for et par tusser til dem... Bare et forslag :)
Avatar billede Slettet bruger
07. december 2003 - 11:58 #13
Tjae...nu er Frederik jo ikke konge før Magrethe kradser af eller abdicerer, så det kan være der går mange år før domænet bliver aktuelt.
Avatar billede mikl-dk Nybegynder
07. december 2003 - 15:36 #14
Men så er de kronparret(.dk) :)
Avatar billede Slettet bruger
07. december 2003 - 15:41 #15
Avatar billede Slettet bruger
07. december 2003 - 15:42 #16
http://www.summer.dk/domains/showdomain.php3?Id=617 er i hvert tilfælde en urealistisk pris.

Jeg vil også tro at 60 kr + moms er mere passende.
Avatar billede locturian Nybegynder
07. december 2003 - 15:46 #17
20.000? Er du da syg, så godt er det heller ikke...
Avatar billede bacardil Nybegynder
07. december 2003 - 15:55 #18
Når man kigger på den pris og siden, så kunne man antyde warehousing og det er sjovt nok forbudt ifg. DK-Hostmaster regler :D
Avatar billede locturian Nybegynder
07. december 2003 - 15:57 #19
Nogen der vil give 50.000 for locturian.dk ? :)
Avatar billede nse Nybegynder
07. december 2003 - 19:44 #20
Seriøst!!!
20000,- den var ikke engang gået under dot com bølgen. Men en sådan pris er desværre ikke ualmindelig at se. Når jeg skal have et billigt grin kigger jeg bla. på domænemarkedet på www.activeserverpages, fordi der er altid nogen vanvittige priser på total ubruelige domæner!!
Avatar billede destiny Nybegynder
13. december 2003 - 15:36 #21
warehousing er ikke forbudt men det årlige domænegebyr ligger på omkring 500 kr for warehouse domæner.... just for the record
Avatar billede bacardil Nybegynder
14. december 2003 - 02:29 #22
Direkte warehousing som kan bevises er købt til dette formål er. Ellers læser jeg deres regler MEGET MEGET dårligt også må du gerne lave en copy og forfolke det korrekt
Avatar billede ALS Praktikant
14. december 2003 - 03:46 #23
"kronparret"

Er det et ord du selv har opfundet?
Har aldrig hørt det før, og det står heller ikke i nogen af mine ordbøger :-D
Avatar billede Slettet bruger
14. december 2003 - 11:05 #24
http://www.google.dk/search?q=kronparret&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=da&meta=

Google har heller aldrig hørt om det, udover på de auktioner hvor et eller andet fjols prøver at sælge det til en sindssyg høj pris.
Avatar billede mikl-dk Nybegynder
14. december 2003 - 11:12 #25
Det er priser, jeg har fået at vide, at jeg kunne prøve at starte på. Jeg har ikke i min vildeste fantasi troet, at de blev solgt til det - overhovedet!

Jeg har oprettet denne tråd på E, da det kunne være, at nogle var interesserede i at lave nogler projekter med dem - men det er åbenbart ikke ønsket!