Avatar billede vejlefjord Nybegynder
06. december 2003 - 15:07 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvor findes fødselsdato på navngiven person

Findes der en database hvor man kan se en persons fødselsår,når jeg har navn, adresse og dato
Avatar billede bredker Nybegynder
06. december 2003 - 15:09 #1
kun hvis du er ansat ved det offentlige
kommunerne har en , men den er ikke tilgængelig offentlig og også ulovlig at lægge ud så alle kan se den
Avatar billede bredker Nybegynder
06. december 2003 - 15:11 #2
sagt med andre ord
ja der databaser , men de er ikke tilgængelige offentlig
det er ikke lovligt at offentliggøre personlige oplysninger uden hver enkelt person har givet sin tilladelse til det
Avatar billede vejlefjord Nybegynder
06. december 2003 - 15:27 #3
Det er kun årstal jeg spørger på. Det må være muligt, hvis jeg spørger her
med de oplysninger jeg har ? Kan det være en mulighed ?
Avatar billede ztyxx Nybegynder
06. december 2003 - 15:30 #4
er det slægtsforskning, for så er der sites for den slags også
Avatar billede bredker Nybegynder
06. december 2003 - 15:31 #5
er det nogle bestemte personer er det med at spørge dem , du kan kun få det ved at de selv oplyser det
er det feks nogle brugere kan du jo kikke på http://www.ebruger.dk/medlemmer/
der er nogle der selv har skrevet det
ellers må du jo spørge dem du mangler på , så må du se om de vil oplyse det
Avatar billede teepee Nybegynder
07. december 2003 - 11:25 #6
Hvad med at spørge folkekirken?
Avatar billede ztyxx Nybegynder
07. december 2003 - 11:26 #7
folkekirken må heller ikke uden videre give den slags, da nulevende mennesker er beskyttet af persondata lovgivningen