Avatar billede stylus Nybegynder
04. december 2003 - 14:53 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Netgear ME102 og Zyxel 650R - konstant afbrudt

Hej..
jeg har et stort problem med mit trådløse netværk, jeg bliver konstant smidt af - stort set kun når jeg sætter den til at downloade og går fra maskinen, hvad kan dette skyldes?
Jeg bruger XP, Netgear ME102 AP og Zyxel 650R router.
kører med web-kryptering (adgangskode).

efter at forbindelsen er afbrudt kan man se dialog boksen"der er et eller flere trådløse netværk tilgængelig" men windows logger bare ikke på igen!!

Nogen der har nogle gode forslag??
og findes der evt. et program der kan fungerer som "wireless lan"-manager istedet for producentens og winXP ?
på forhånd tak
Stylus
Avatar billede espersen Novice
04. december 2003 - 15:28 #1
har du et ca. interval hvormed du bliver smidt af ?
Avatar billede stylus Nybegynder
04. december 2003 - 15:36 #2
nej faktisk ikke alt mellem 20min og 6 timer
Avatar billede espersen Novice
04. december 2003 - 15:41 #3
jeg har selv haft problemer med at holde forbindelsen - det blev fixet ved at opdatere firmwaren på routeren (som er et kendt problem ved dynamisk IP)
Avatar billede stylus Nybegynder
04. december 2003 - 19:58 #4
der findes ingen firmware opdatering til netop denne model(rev.b)
har hørt at det måske er støj så jeg hentede netstumbler men det kan ikke finde mit netkort(IBM R40 1,3 centrino indbygget lan) !! er der et program ligesom netstumbler??
Avatar billede espersen Novice
04. december 2003 - 20:18 #5
se lige her (ved dog ikke om du har denne version: )

http://www.netgear.com/support/support_details.asp?dnldID=323
Avatar billede stylus Nybegynder
04. december 2003 - 20:27 #6
prøv at gå ind på det link du gav mig og kig på rev.b :-) det er den eneste man ikke må opdaterer
Avatar billede stylus Nybegynder
04. december 2003 - 20:28 #7
derudover har jeg tjekket for støj med netstumbler på et andet netkort som også hopper af.. den står stabilt på 70 er det ok?
Avatar billede stylus Nybegynder
04. december 2003 - 20:31 #8
spørgsmålet er ikke besvaret, kom til at klikke på accepter(er ny på eksperten).. hvordan kan jeg ændre det? eller endnu vigtigere hvem kan afhjælpe mit problem?
Avatar billede espersen Novice
04. december 2003 - 20:41 #9
jeg kan oprette et spm. med 100 p - som du svarrer på - og vupsi - du har dem tilbage (men bliver nødt til at oprette et nyt med 100 nye point til en der kan svare på det (jeg ved intet om støj - brug evt. det i overskriften - du kan jo supplere med oplysninger om firmware osv.)

her er mit "Spørgsmål" : http://www.eksperten.dk/spm/436098
Avatar billede espersen Novice
04. december 2003 - 21:11 #10
det var Netgear - men har du opdateret den Zyxel router?
Avatar billede espersen Novice
08. december 2003 - 19:36 #11
har du opdateret den Zyxel router ??
Avatar billede stylus Nybegynder
09. december 2003 - 10:29 #12
nej kan ikke finde opdateringer, da den version af firmware jeg har er den nyeste ifølge zyxel.com
Avatar billede espersen Novice
09. december 2003 - 10:42 #13
hhm.. hvem er din udbyder ?

Det med at den kan se flere netværk : har/kan du vælge 1 netværk som standard, hvilken den så automatiask logger på  ?
Avatar billede espersen Novice
30. december 2003 - 13:49 #14
har du fået løst problemet ?

Vil du evt. have dine point retur - så smid et svar her : http://www.eksperten.dk/spm/436098 ?