Avatar billede fatter_keine Nybegynder
03. december 2003 - 10:18 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Begrænsning af netværkskort

Jeg mangler et godt program (gratis) til at begrænse trafikken på netkortet...

Den skal bruges til at dele forbindelsen af en 512/128 ADSL, og skal derfor smide 256/64 ud på begge netkort...

Vil også gerne kunne sætte Upload langt ned hvis dette er muligt...
Avatar billede sirdux Nybegynder
03. december 2003 - 10:28 #1
Så hut jeg visker (phun intended) så er der load balancing/sharing indbygget i windows ikke fordi der vil være meget belastning ved et adsl forbindelse på et kort
Avatar billede fatter_keine Nybegynder
03. december 2003 - 10:41 #2
Hvor ???
Avatar billede fatter_keine Nybegynder
03. december 2003 - 11:01 #3
Jeg har Windows XP Home
Avatar billede sirdux Nybegynder
03. december 2003 - 16:23 #4
oops my bad, det er kun i server versioner der har det, men hvis det er internet sharing er der mulighed for det under windows 2k+ under options på
din lan forbindelsen, der er en fane blad der hedder sharing
Avatar billede fatter_keine Nybegynder
03. december 2003 - 16:29 #5
Nu skriver du 2k+ ... indebærer det også XP home ?
Avatar billede fatter_keine Nybegynder
03. december 2003 - 16:30 #6
(jeg har ikke et faneblad der hedder Sharing under min Lan-forbindelse)
Avatar billede fatter_keine Nybegynder
03. december 2003 - 16:36 #7
Du behøver ikke spilde din tid... tror bare jeg lukker spmet...
Avatar billede fatter_keine Nybegynder
03. december 2003 - 16:47 #8
Lukker...