Avatar billede c-nero Nybegynder
01. december 2003 - 22:28 Der er 7 kommentarer

hvilke programmer ?

HEy alle eksperter...

Jeg har et AGFA Ephoto og ved ikke hvilket program jeg bedst kan bruge?

Ville være perfekt hvis i lige har et godt program hvor jeg kan ændre billedfarve og tage pic. :)

//c-nero
Avatar billede bleze Nybegynder
01. december 2003 - 23:12 #1
hvad med paint shop pro?
Avatar billede Spotgun Seniormester
01. december 2003 - 23:34 #2
Photoshop er også oplagt til billedbehandling. Dog pænt dyrt, men klart et af de bedste programmer på markedet i dag.
Avatar billede squiip Nybegynder
02. december 2003 - 08:04 #3
Et af de bedste programmer på markedet er efter min mening Adobe Photoshop. Men desværre er prisen derefter, og man skal sætte sig ind i det for at få noget ud af det.
Avatar billede c-holst Novice
02. december 2003 - 08:55 #4
http://www.gimp.net
et gratis billedmanipulationsprogram. Jeg kender det ikke endnu, men har før set folk anbefale det, hvis der er spurgt efter et GRATIS program.
Jeg ved dog ikke om det kan tage pic. som du siger.
Avatar billede jensendk Nybegynder
02. december 2003 - 10:07 #5
Hvad med Photoshop Elements? Koster omkring en tusse, og er en neddroslet udgave af den store Photoshop. Ellers har www.mediachange.com en del små værktøjer til manipulation, og flere af dem er gratis. Til støjfjernelse er neatimage godt (www.neatimage.com).
Avatar billede pernillemb Nybegynder
14. december 2003 - 08:00 #6
Har hørt at IrfranView er rigtigt godt og så er det oven i købet gratis. www.irfanview.com

Har dog ikke selv prøvet det.
Avatar billede kkj Nybegynder
23. februar 2004 - 21:11 #7
Hvad mener du med tage pic.? cam2com kan trigge de fleste digicams, der kan tilsluttes en computer. http://sabsik.com/Cam2Com