Avatar billede buch78 Novice
01. december 2003 - 22:11 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Program til at lave database model diagram

Hejsa.. kender i nogle gode programmer til at lave database diagrammer i...

Det jeg skal have lavet er et diagram over min database..

jeg har prøvet

case studio (Udprintningen er meget grim i denne)
Vison 2003  (dur ikke har jeg har en tabel med date og i visio hedder den datetime)

har i nogle forslag til nogle programmer så kom !!!
Avatar billede riversen Nybegynder
01. december 2003 - 22:15 #1
Avatar billede bufferzone Praktikant
01. december 2003 - 22:16 #2
Rational Rose er mig bekendt førende på den front, men det koster vist en del. (kan fås som studie licence)

http://www-306.ibm.com/software/awdtools/developer/rosexde/

Søg på Rational rose på google, der kommer flere links
Avatar billede riversen Nybegynder
01. december 2003 - 22:18 #3
rational rose er da mere til dokumentation af programmer...altså klasser etc.

Med mindre der er nogle funktioner jeg ikke lige kender til.
Avatar billede buch78 Novice
01. december 2003 - 22:25 #4
riversen.. det er et kanon program du kendte til.. det eneste jeg skulle have var en oversigt over mine tabeller.. og der ser meget fint ud... så smid lige et svar..!!
Avatar billede riversen Nybegynder
01. december 2003 - 22:29 #5
ok
Avatar billede riversen Nybegynder
01. december 2003 - 22:29 #6
ellers er der jo altid access :-)
Avatar billede buch78 Novice
01. december 2003 - 22:31 #7
når ja access har jeg ikke lige tænkt på.. men det er også lige meget for nu har jeg et program der er meget bedre !