Avatar billede EIHP Juniormester
30. november 2003 - 20:49 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Dårligt billed på mit cam..

Jeg er ked af, at min cam har fået et dårligt, sne'et billed.. For de 2 første dage jeg have fået det.. Var det ingen ting.. Men på 3. dagen.. Begyndte det at komme.. Og nogen gange er det der ikke.. Og andre gange er det.. Og jeg har prøvet at kigge indstillingerne igennem.. Men det hjælper ikke.. Det er et Logitech QuickCam Messenger..

Jeg sidder med P2 300Mhz.. 128 mb RAM.. Og et nVidia TNT 128mb grafikkort.... Og 3 GB HDD..
Avatar billede bleze Nybegynder
30. november 2003 - 21:27 #1
prøv at stille på focus ved at dreje på linsen...
Avatar billede EIHP Juniormester
30. november 2003 - 21:47 #2
Det er stadig lige grumset..
02. december 2003 - 12:08 #3
Prøv at tænde en masse lys, for når der ikke er så meget lys, prøver kameraer selv at kompensere, ved at selv skrue op for lyset i billedet, hvorved det bliver grumset.
Ellers prøv med et andet program til at tjekke billedet med (fx. MSN Messenger).
Er det USB eller serial?
Avatar billede EIHP Juniormester
09. december 2003 - 10:32 #4
USB.. Og har prøvet MSN.. Men det er det sammen.. Men der er næsten ikke noget når man kører det i sort/hvid...
Avatar billede EIHP Juniormester
05. september 2004 - 00:49 #5
lukket