Avatar billede carner Nybegynder
30. november 2003 - 19:48 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Musik på billed cd.

Jeg vil gerne vide om der nogen der kan hjælpe mig med at sammenkæde musikfiler til mine foto cd´r,
Jeg bruger HP´s billed cd program, og kan efter, hvad jeg kan se, kun lægge en fil på skiven, derfor ønsket om at sammenkæde filerne således at der kun er en fil.
hilsen Carner
Avatar billede carner Nybegynder
11. december 2003 - 18:48 #1
Lukker spørgsmålet.
Avatar billede yaris Praktikant
02. april 2004 - 11:52 #2
det er godtnok lidt sent men hp har et udemærket program til det picture cd
Avatar billede carner Nybegynder
02. april 2004 - 18:15 #3
Mange tak for dit svar, jeg har og bruger også HP´s Picture cd, men jeg kan kun få et musikstykke, og det er ikke nok til en hel cd med billeder, så det jeg mangler er at kunne vælge flere stykker ad gangen, det vil ofte være fra flere cdér ad gangen.
Hilsen Carner.