Avatar billede c_lind Nybegynder
30. november 2003 - 11:10 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

logon til intermet

Søger følgende funktionalitet:
Bruger er logget på nettet ( interne) men ved tilgang til internet skal der komme endnu et logon billede op for at de kommer på nettet .
Nogen ider + ( har tænkt på om man kan kombinerer radius og en firewall ) ikke ISA .

Hilsen Cl
aus
Avatar billede krasmussen Nybegynder
30. november 2003 - 11:46 #1
Bare af nysgerrighed: Hvorfor konfigurerer du det ikke på brugeren i din interne sikkerhedspolitik, så skal du kun administrere policy's ét sted ? og skal ikke investere yderligere
Avatar billede c_lind Nybegynder
30. november 2003 - 17:26 #2
Grunden er at det ikke kun er Windows brugere . der er også andre type af OS. men de har så andre browsere.

Claus
Avatar billede krasmussen Nybegynder
30. november 2003 - 21:24 #3
OK, generelt kan du i de forskellige udgaver selv vælge - og nogle gange selv definere en del detaljer -  hvilken form for validering af brugere som skal ske. Det er efterhånden også sådan, at du kan lave din egen vha. en API.

Der findes et hav af produkter som kan løfte opgaven, nogle mere "poppede" end andre. Min personlig holdning til priorteringen er Sikkerhed (mærkeligt nok...) - Stabilitet - Integration til øvrig serverpark - administration.

Håber det kastede lidt lys over opgaven
Avatar billede c_lind Nybegynder
01. december 2003 - 11:55 #4
Ja der er mange mugliheder. Men den funktionalitet jeg først vil have til at virke er at der kommer et logon billede op før folk kommer ud på internettet.
Nogle forslag til løsning / produkt / fordel

Hilsen Claus
Avatar billede krasmussen Nybegynder
01. december 2003 - 12:01 #5
Hvis det er dit eneste umiddelbare krav - så prisen! En anbefaling er svær at komme med når jeg ikke kender din installation.......
Avatar billede c_lind Nybegynder
01. december 2003 - 21:58 #6
Der må da være nogle produkter der kan nævnes ?

Claus
Avatar billede c_lind Nybegynder
18. august 2010 - 17:50 #7
lukker