Avatar billede eltempogigante Nybegynder
30. november 2003 - 00:08 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Stativ og taske?

Hvilke stativer og tasker til digital kameraer kan I anbefale? Hvor kan man købe det? Jeg har kun haft held til at finde tasker på nettet, og har lige i øjebliket øje for LoewPro...

Jeg har et Canon S45 kamera.
Avatar billede bleze Nybegynder
30. november 2003 - 00:23 #1
Jeg har købt både et lille bord stativ og et stort stativ i Elgiganten. Billige og gode.  Tasker skal du prøve da der er stor forskel på kvalitet, indhold og størrelse
Avatar billede eltempogigante Nybegynder
30. november 2003 - 00:25 #2
Hvad kostede de?
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
30. november 2003 - 10:58 #3
Eftersom kameraet ikke vejer noget af betydning, behøver du heller ikke investere i et dyrt stativ til flere tusinde kroner. Jeg har selv et meget billigt hama stativ, som også vil passe fint til dit S45. Kan fås her: http://www.photoshop.dk/product.asp?pid=30100192
Avatar billede eltempogigante Nybegynder
30. november 2003 - 15:57 #4
Der følger godt nok monteringsbeslag til kamera med "Hama"-stativet ikke?
Avatar billede bleze Nybegynder
14. december 2003 - 01:03 #5
Bord stativ = 99 kr... Stort stativ 125-200 kr... Taske priser svinger meget. Det skal afprøves så det passer perfekt til cam.  Bedste ville være at købe en Canon taske...
Avatar billede cjep Nybegynder
09. januar 2004 - 13:24 #6
Hvorfor ville det være bedst at købe Canon taske -fordi det er et Canon kamera? Det borger da ikke for kvalitet..
LowePro laver stort set ikke andet end tasker, og har en stor fototaske serie. De fleste er vandtætte og SlipLock kompatible - og rimelige billige, AW10 koster 220,- hos Japan Photo... http://www.lowepro.com/pages/series/dres/dres10aw.html