Avatar billede proff Nybegynder
29. november 2003 - 16:12 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

3D-chat

Hej!

Jeg har en "færdig lavet" 3d-chat som jeg søger folk til..

Jeg skal bruge en til php, mysql og jeg skal bruge en grafiker. Der skal laves nyt design til chatten osv.

Jeg kan ikke give jeg Cash,- for det.. i skal gøre det fordi i altid har drømt om at have en 3d-chat, for hyggens skyld og fordi i mangler et godt projekt.

Kontakt mig via msn, hvis du er intreserret: Proff@mail.dk

Jeg har server og bestiller .dk domain
Avatar billede thesurfer Nybegynder
29. november 2003 - 16:19 #1
Jeg forstår ikke lige hvad det er du laver..
Du har jo allerede: http://www.eksperten.dk/spm/433861

Hvis det er pga points, kan du via "avanceret" forøge antallet af points.

- Luk dette spm ved selv at lægge et svar og acceptere det.
Avatar billede proff Nybegynder
29. november 2003 - 16:19 #2
Undskyld boss ;(
Avatar billede thesurfer Nybegynder
29. november 2003 - 16:22 #3
Du behøver ikke at kalde mig boss.. jeg er en ganske almindelig bruger af Eksperten, der kender regel § 2.1.11:
[Det er ikke tilladt at] "oprette samme spørgsmål flere gange. Er der ikke indløbet tilfredsstillende svar på et spørgsmål efter 7 dage, er det dog tilladt at lukke det oprindelige spørgsmål, og oprette et nyt identisk."

:)