Avatar billede bachster Nybegynder
29. november 2003 - 11:37 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Er det muligt at flytte ALT indhold fra en hardisk til en anden?

Min maskine er lidt sløv hovedsageligt pga. en langsom harddisk. Det vil jeg gerne ændre ved at sætte en anden harddisk i, men jeg vil for alt i verden gerne beholde de systemindstillinger og installerede programmer, jeg har pt. da jeg ikke er i besiddelse af installationsmedier til de gældende programmer og ikke ved hvordan de er sat op. Den er tidligere brugt i forretningsøjemed, så derfor.
Er det muligt at klone en harddisk's indhold og overføre det til en ny?
Avatar billede x-masman Nybegynder
29. november 2003 - 11:48 #1
Ja du kan lave et ghost image af din harddisk. Dette kan gøres med Norton Ghost 2003. Den tager og laver en bitvis kopi af din harddisk og derfor kan det lade sig gøre. Der er dog alligevel nogle problemer alt efter hvilket OS du bruger. Så... Hvilket bruger du?
Avatar billede bachster Nybegynder
29. november 2003 - 11:50 #2
Win98 SE
Avatar billede x-masman Nybegynder
29. november 2003 - 12:08 #3
Jeg tror heldigvis for dig at det er en del lettere med win 98 end f.eks XP. Jrg er ikke helt sikker på at der er samme problem med pagefile, men kig her:

http://www.eksperten.dk/spm/316476
Avatar billede ms7829 Nybegynder
30. november 2003 - 23:07 #4
hvis ikke Ghost 2003 kan så kan Image 2002 uden problemer med Win98 SE bruger den selv
Avatar billede x-masman Nybegynder
16. januar 2004 - 00:13 #5
sker der noget?
Avatar billede bachster Nybegynder
16. januar 2004 - 17:51 #6
Ja, hvis jeg kunne bestemme, men jeg kan ikke få lov at give point. Kontakter lige en administrator. Du skal nok få dine point.
Avatar billede x-masman Nybegynder
16. januar 2004 - 17:57 #7
Det er fordi jeg ikke har svaret. :)
Avatar billede bachster Nybegynder
16. januar 2004 - 17:58 #8
Ja, klart nok. Ok dine point kommer nu. Tak for hjælpen
Avatar billede x-masman Nybegynder
16. januar 2004 - 18:01 #9
lykkedes det?