Avatar billede cheater Nybegynder
13. januar 2001 - 16:57 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

gode nurbs tut\'s

Da det ikke er noget problem at finde nurb tuts, tilføjede jeg [gode] foran... - jeg har prøvet at sætte mig ind i det et par gange, men er kommet fra det igen...

- Det jeg søger er brugbare tut\'s som man lærer det gundlæggende ved brug af nurbs...

jeg vurderer kvaliteten af tut\'sne, og giver points derefter... (i tilfælde af at der er flere svar... )

Det skal lige siges at jeg bruger 3DsMaX 3.1
Avatar billede lassebm Nybegynder
13. januar 2001 - 17:12 #1
ok jeg har ikke lige nogen sådan direkte links til tutorialsne, men jeg kan give dig nogle sider hvor at du kan blive guidet videre!

http://oos.hypermart.net
Avatar billede cheater Nybegynder
13. januar 2001 - 17:14 #2
Hmmmm.... - Det var det jeg frygtede... - men kigger lige på det alligevel... :) - og hvis jeg finder noget, skal du nok få en bid af kagen... ;)
Avatar billede cheater Nybegynder
13. januar 2001 - 17:24 #3
Hmmm.... - masser af broken links...
Avatar billede prodic Mester
13. januar 2001 - 17:43 #4
du kender godt 3D-render.com ikke?
Så vidt jeg husker indeholder den i Nurbs tutorial eller 2
Avatar billede cheater Nybegynder
13. januar 2001 - 17:51 #5
hmmm...
Forbidden
You don\'t have permission to access / on this server.

--------------------------------------------------------------------------------

Apache/1.3.9 Server at www.3d-render.com Port 80
Avatar billede prodic Mester
13. januar 2001 - 17:51 #6
Avatar billede lassebm Nybegynder
13. januar 2001 - 18:40 #7
cheater>>
hmm.. damn 2 sek. skal se om jeg kan finde nogen!!!

Avatar billede fartzzz Nybegynder
14. januar 2001 - 11:58 #8
Der er jo MANGE tutorials, så jeg vil osse lige linke til en grafisk søgemaskine:
www.zapuu.com  ;o)

Fartzzz
Avatar billede cheater Nybegynder
14. januar 2001 - 21:03 #9
Hmmm.... - Det ser sq ikke for godt ud, det jeg søgte var tut\'s som i havde erfaring med, ex. nogle i syntes var gode... - og så et direkte link til filen, så jeg ikke skal sidde og lede for at finde den rigtige...
Avatar billede cheater Nybegynder
14. februar 2001 - 03:00 #10
lukker...