Avatar billede tigertool Nybegynder
28. november 2003 - 13:34 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

MySQL struktur til InterBase

Er der nogen der kan 'oversætte' en struktur fra en MySQL database til en InterBase database?

Jeg har strukturen fra MySQL - men jeg går ikke udfra at det er samme syntax der bruges i InterBase
Avatar billede martinlind Nybegynder
28. november 2003 - 18:02 #1
felt typerne er sikker næsten de samme
Avatar billede arne_v Ekspert
28. november 2003 - 18:47 #2
Hvis du kommer med alle CREATE TABLE statementene, så kan vi da prøve og
se på det.

Nogen felttyper er ANSI standard. Andre vil skulle tilrettes. Men
det burde være rimeligt nemt.
Avatar billede tigertool Nybegynder
18. december 2003 - 13:34 #3
lukker. Arne v - jeg fandt noget grafisk værktøj og fik det til at lave oversættelsen