Avatar billede rikke_iversen Nybegynder
27. november 2003 - 13:16 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

opret brevpapir, som skal anvendes af alle

Hvordan opretter man et brevpapir, som skal være standard for alle brugere som udgangspunkt???
Avatar billede karstenv Nybegynder
27. november 2003 - 13:31 #1
Avatar billede rikke_iversen Nybegynder
27. november 2003 - 13:40 #2
Er det ikke kun mailheader?
Hvordan fungerer det i body, hvor vi gerne vil have bestemt skrifttype samt sidefod.
Avatar billede karstenv Nybegynder
27. november 2003 - 13:48 #3
Som jeg skriver så kan du i denne modificering osse lave om på hvad der står i Body'en, alså der hvor der skrives :-)
Avatar billede rikke_iversen Nybegynder
17. december 2003 - 17:44 #4
Tilbage igen....
Hvordan laver man linieskift i dette text-field???
Avatar billede rikke_iversen Nybegynder
17. december 2003 - 18:48 #5
Ja, så er jeg her igen...
Er det også muligt at sætte teksten til én bestemt skriftstørrelse, mens field'et har en anden skriftstørrelse?
Vil gerne oprette en tekst i mailen, som står med striftstørrelse 10, mens resten af mailen skrives i 12.
Avatar billede karstenv Nybegynder
18. december 2003 - 08:32 #6
Alt kan laves om, det du bare skal huske er at når der kommer en opgradering til mailtemplaten, så skal adette kopieres over eller laves forfra.
/KarstenV
Avatar billede rikke_iversen Nybegynder
18. december 2003 - 12:08 #7
Det er jeg klar over, men hvordan laver man ovenstående ting rent programmeringsmæssigt??
Altså linieskift og skriftsstørrelse-ændring.
    Rikke
Avatar billede karstenv Nybegynder
18. december 2003 - 12:28 #8
Der elemtært Design, og det er du nok nød til at "kunne" for, dvs at hvis du ikke er Notes Designer allerede nu så vil det ikke hjælpe dig at vi forklarer noget her.
Sorrey men få en til at lave det for dig. en dygtig Notes Designer kan sagtens lave det for dig og det vil tage ham 2- 3 timer hvorimod hvis du gik igang uden nogen Design erfaring ville det tage meget lang tid/penge.

Jeg kan da anbefale et konsulent firma som sikkert vil lave det for jer. Men svar lige hvis du vil det Rikke.
/KarstenV
Avatar billede rikke_iversen Nybegynder
18. december 2003 - 12:35 #9
Nå nå nå, godt ord igen... ;-)
Det er bare i orden. Jeg troede bare, at der var nogle simple kommandoer for fx. linieskift, som man kunne indsætte i textfield, så ens tekst kom til at stå pænt.
Nå, men jeg må finde ud af noget andet. - Ellers tak
Avatar billede karstenv Nybegynder
18. december 2003 - 13:45 #10
Hej Rikke

Jeg ville støde dig på nogen måde, og det er fejr nok af dig at spørge her :-) me nogle gang vil det blive for omfangsrigt at beskrive hvad der skal til for at lave det folk efterspørger.
Og så kan et svar som det jag gav dig osse være en hjælp, bare ikke den hjælp manselv havde håbet på, hvis du forstår hvad jeg mener.
/KarstenV
Avatar billede rikke_iversen Nybegynder
18. december 2003 - 13:52 #11
Ok - nu er jeg stødt...  :-)
Det er bare i orden. Man må jo prøve alligevel, selv om man ikke altid får det ud af det, som man håber.
Tak for den "store hjælp" - og go' jul...
Avatar billede karstenv Nybegynder
18. december 2003 - 14:00 #12
Helt klart og blive endlig ved med det da.
Tak for points.
Glædelig Jul og Godt Nytår