Avatar billede mat Nybegynder
27. november 2003 - 12:43 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

min messenger tror jeg er spansk?

Hej

Jeg har lige installeret msn messenger 6.1 i håb om at den kunne løse mit problem med at messenger tror jeg sidder i spanien eller et eller andet.

Selve messengeren er dansk, alt står på dansk, men hvis jeg vil spille spil logger den på en spansk server og alt er spans. Hvis jeg vælger hjælp hopper den ligeledes til en spansk side.

Det samme var tilfældet med messenger 6.0, den var bare installeret i en engelsk version, men den mente osse at jeg måtte være fra spanien - og det er jeg altså ikke!

Jeg sidder med en windows XP PRO engelsk installation.

Er der nogen der har et forslag til hvilken indstilling jeg skal ændre?

på forhånd tak
mvh mat
Avatar billede resten Nybegynder
27. november 2003 - 14:19 #1
Tjek lige din ip på www.myip.dk og se om den hvilket land den skriver eller om det er din udbyder der står på siden.
Avatar billede mat Nybegynder
27. november 2003 - 14:34 #2
Den skriver min udbyder, som er teledanmark - men ipconfig i cmd skriver opasia, jeg er klar over at det kan være et fedt, men den har ikke altid givet opasia?
Avatar billede mat Nybegynder
10. december 2003 - 23:20 #3
fandt desværre ikke svaret :/