Avatar billede fiscal Nybegynder
26. november 2003 - 23:11 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Firmware DVD-standalone

Jeg har lige købt en DVD/Divx afspiller. Det er en Roadstar 2501x. Så har jeg ville opdatere firmwaren på den, da den manglede en del af de nye codec. Men kan kun finde firmwaren på tysk. Det drejer sig om firmware v1.3..
Håber der er nogen der kan hjælpe med at finde den på engelsk.
På forhånd tak...
Avatar billede squiip Nybegynder
27. november 2003 - 00:23 #1
du kan downloade version 1.3.0 her: http://www.snn.gr/divx/DVD-2501-upgrade_en.html

Mvh. Squiip
Avatar billede squiip Nybegynder
27. november 2003 - 23:47 #2
Har du fundet ud af det?
Avatar billede fiscal Nybegynder
28. november 2003 - 11:22 #3
den version er på tysk, det er den engelske jeg søger efter.
Avatar billede squiip Nybegynder
28. november 2003 - 13:48 #4
Er du sikker?! Der følger da engelsk instruktion med.
Avatar billede fiscal Nybegynder
28. november 2003 - 18:30 #5
jeg har opdateret dvd afspillieren med den firmware fra det link, har selv fundet det også, det er en engelsk version jeg leder efter...
Avatar billede squiip Nybegynder
28. november 2003 - 18:33 #6
ok, surt.
Avatar billede fiscal Nybegynder
28. november 2003 - 19:07 #7
hehe har fundet ud af det, man kan selvfølgelig bare ændret i indsillinger. :) sådan er det med nye ting, men siden du har brugt tid på, at finde den egentligt firmware, må jeg nok hellere gi dig pointet..
Avatar billede squiip Nybegynder
28. november 2003 - 19:11 #8
Mange tak for venligheden.