Avatar billede junior101 Nybegynder
26. november 2003 - 15:37 Der er 1 løsning

Kan ikke liste alle directories på min ftp server? Nogle "hænger"

Hejsa
Jeg har en ftp server hjemme (har brugt både Serv-U og B6FTP server), og jeg har et stort problem. Hvis jeg har et directories med flere filer end 20 (ca.) så vil min ftp client ikke liste det pågældende directory. Den hænger bare indtil jeg disconnecter. Andre mapper med færre filer er der ingen problemer med. jeg har anvendt stort set samtlige FTP klienter og har samme resultat. Specs:

Serv-U 4.01
Pasv er sat til, men uanset hvad, så går det ned. DVS: hvis jeg deaktiverer Pasv både på serveren og på klienten, så fejler det stadigt.
Linksys BEFSR41 router med prot forwarding slået til
ZoneAlarm Pro, hvor min server har alle rettigheder.

Håber I kan/vil hjælpe mig!
Avatar billede junior101 Nybegynder
26. november 2003 - 17:13 #1
done