Avatar billede RJFreelance Praktikant
25. november 2003 - 23:17 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

MSN plus. Adressebar.

Da jeg opdaterede mit msn plus lavede den noget rent ud sagt lort. Den har lagt en søge bar ind og den kan ikke fjernes. .Når jeg skjuler den kommer den bare igen.. !

Hvordan får jeg den slettet ??

Et det noget regedit eller hvad ??
Avatar billede RJFreelance Praktikant
25. november 2003 - 23:20 #1
Navnet på baren er noget med:

aemidhenndsj

Ca. :)
Avatar billede mat Nybegynder
25. november 2003 - 23:46 #2
Avatar billede RJFreelance Praktikant
25. november 2003 - 23:48 #3
Damn..

og det er svært at fjerne fuldstændigt ??
Avatar billede mat Nybegynder
25. november 2003 - 23:54 #4
dunno, jeg har aldrig rørt ved skidtet, men de skitserer en række programmer du kan prøve - tjek www.spywarefri.dk under værktøjer, der finder du dem alle...og om 10 minutter er der sikkert flere hijackthis-folk der kommer til undsætning :)
Avatar billede RJFreelance Praktikant
26. november 2003 - 00:01 #5
OMG.

Har over 300 farlige filer.. Damn..

Tror det var godt jeg tjekkede det :)
Avatar billede mat Nybegynder
26. november 2003 - 00:07 #6
vær opmærksom på at du ikke bare kan slette løs med hijackthis, medmindre du er sikker på hvad du laver. Omend en google søgning på de forskellige entries kan give dig et ret godt overblik over hvad der er skidt og hvad der ikke er. Ellers opret et tråd hvor du beder om at blive renset og paste loggen derind.
Avatar billede RJFreelance Praktikant
26. november 2003 - 00:09 #7
Jeg har lige kørt ad-ware 6.0 hvor den fandt over 300 som den har slettet. Det sker der vel intet ved ??
Avatar billede RJFreelance Praktikant
26. november 2003 - 00:14 #8
Har lige slette +Plus. Så nu er den væk. (Ved self. ikek om der ligger noget skjult)
Avatar billede halifax Nybegynder
26. november 2003 - 02:13 #9
Til orientering: se dette spørgsmål
http://www.eksperten.dk/spm/432168

Her skrives at MSN Plus ikke indeholder spy, men man skal ikke installere "sponsorpakken" og man skal ikke lade den opdatere automatisk.
Avatar billede arlet Juniormester
26. november 2003 - 08:27 #10
supreme-creme -> Godt du kom af med den messengerPlus..

Jeg er sikker på at du stadig har en del spyware på din computer.

Kør spybot : http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm#spybot
direkte link : http://download.com.com/3000-2144-10122137.html?part=104443&subj=dlpage&tag=button

Installer og kør Spybot, opdater online, scan, alle filer den har fundet, der er røde skal markeres, tryk så på afhjælp valgte problemer, derefter genstarter du

Du kan læse mere om MessengerPlus her : http://www.spywareinfo.com/newsletter/archives/june-2003/3.php
Avatar billede RJFreelance Praktikant
26. november 2003 - 20:37 #11
Ok.. Kan jeg ligge spybot ind selvom Ad-ware ligger der ???
Avatar billede arlet Juniormester
26. november 2003 - 21:24 #12
Ja, de to programmer suppler godt hinanden
Avatar billede RJFreelance Praktikant
26. november 2003 - 21:26 #13
Tak :)

Tester lige og så får du points!