Avatar billede b_keiss Nybegynder
25. november 2003 - 22:20 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

tæller til en hjemmeside

kan du hente en tæller program der men kan lave tæller
og kan du skrive program`s navn
jeg vil have en program til tæller fordi jeg vil skrive mit hjemmeside´s navn på den
Avatar billede ztyxx Nybegynder
25. november 2003 - 22:21 #1
hvor mange gange skal du oprette det samme spørgsmål?
Avatar billede veggie Nybegynder
25. november 2003 - 22:29 #2
Du er god til at formulere dig! Prøv istedet dr.dk/spørg_olivia.html
Avatar billede Slawomir Seniormester
09. december 2003 - 09:11 #3
du behøver ikke have nogen tæller, man det kræver at du er online 24/7 og at du kan se dem der kommer ind, så kan du tælle dem på dine finger
Avatar billede webcreator Nybegynder
09. december 2003 - 09:14 #4
Jeg forstår ikke dit spørgsmål. Vil du have en tæller til din hjemmeside, eller vil du have et program, der kan lave en masse tællere, og som du så kan udbyde på dit website ?
Avatar billede webcreator Nybegynder
09. december 2003 - 09:15 #5
Avatar billede b_keiss Nybegynder
24. juli 2005 - 22:16 #6
tak