Avatar billede bingdingbingding Nybegynder
24. november 2003 - 23:28 Der er 4 kommentarer

Hjælp php og tables

Hey

Har i nogen idee om hvorfor menuen i venstre siden er sådan som den er.  Det sker hver gang den ene table er længere end den anden.

hvad kan grunden være?

tjeck linket her for at se nærmere....

http://www.desinet.dk/newlayout/forum.php?kat=Religion

håber i kan hjælpe mig :)

p.s det hele er php based...
Avatar billede squashguy Nybegynder
24. november 2003 - 23:48 #1
hvis du i første td i den 3. tabel sætter en valign ind..

<table width="720"  border="11" align="center" cellpadding="0" cellspacing="0">
  <tr>
    <td valign="top" width="206" class="style1">
Avatar billede arlet Juniormester
25. november 2003 - 00:06 #2
Jeg er sikker på at du kan få meget mere hjælp i en anden kategori.

Jeg ved en del om sikkerhed, men et spørgsmål der, må jeg nok melde pas til*S*
Avatar billede squashguy Nybegynder
25. november 2003 - 00:59 #3
Heh jeg lagde ikke engang mærke til kategorien, så den bare under nye spørgsmål :)
Avatar billede bingdingbingding Nybegynder
25. november 2003 - 12:20 #4
sqyashguy det er jo, forskellige filer, i en, fx
er der en menu fil som er venstre menuen, og så er der fx en top fil som har topen af filen, og så er der en index fil der har det alle dem i en fil...

det er menu venstre filen jeg tror der er noget galt, men ved det ikke....