Avatar billede miss_lea Nybegynder
24. november 2003 - 14:10 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Ændring i størrelse?

Jeg har for en bekendt lavet en swf. header til hans website, problemet er at denne ”header” er på 478 x 160 pixels hvilket han syntes er for småt! Han vil gerne have den i 678 x 226 pixels…

Mit spørgsmål er så om der er en smart og nem måde hvor på man kan lave en ændring i størrelsen på hele filen, således at kvaliteten ikke bliver dårlig eller er det kun muligt hvis jeg laver hele filen forfra og laver ændringen i størrelsen fra starten?
Avatar billede barklund Nybegynder
24. november 2003 - 14:16 #1
Det kommer jo helt an på dit indhold. Hvis du har en masse billeder med, så kan du jo ikke skalere dem (med pænt resultat) men hvis det kun er flash's vektor grafik samt tekst, så er der ingen problemer...
Avatar billede sun Nybegynder
27. november 2003 - 18:40 #2
Ja du kan sætte den op til 678 x 226 i html kode hvis det hele er i Vektor grafik som barklund skriver!  Så er der også målen 478/160 = 2.9875 og 678/226 = 3 men det tror jeg ikke nogle kan se =)
Avatar billede miss_lea Nybegynder
29. marts 2004 - 00:00 #3
Takker for svar, men har afvist da det ikke var en løsning!

Eftersom der var en del billeder med og ikke meget vektor grafik, blev løsningen at lave det om - desværre!
Avatar billede miss_lea Nybegynder
29. marts 2004 - 00:01 #4
svar!
Avatar billede barklund Nybegynder
29. marts 2004 - 12:39 #5
Men det gjorde jo ikke min kommentar forkert - for jeg havde netop ret i, at du var nødt til at lave det om.
Avatar billede miss_lea Nybegynder
29. marts 2004 - 14:55 #6
Det er rigtigt, din kommentar var ikke forkert og som jeg skrev afviste jeg svar fra sun, fordi det svar ikke var en løsning!

Jeg skrev ikke at din kommentar var forkert; jeg bekræftede sådan set bare dit svar, ved at fortælle hvad løsningen blev! Du havde ret i din kommentar og da det er for sent at give point har jeg som tak for hjælpen givet lidt credits i din Karma!

- Du er jo Ekspertens ekspert i flash :)
Avatar billede barklund Nybegynder
29. marts 2004 - 14:57 #7
Helt i orden :)
Avatar billede miss_lea Nybegynder
29. marts 2004 - 15:03 #8
Du er velkommen :) - Har du læst min kommentar i din Karma, 29/3 2004 15:00?
Avatar billede barklund Nybegynder
29. marts 2004 - 15:08 #9
Mange tak, mit karmaregnskab ser meget pænt ud nu: http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=barklund&option=karma ;)