Avatar billede boellemis427 Nybegynder
24. november 2003 - 10:18 Der er 1 kommentar

Links til filer

Nogen der har nogle tricks til at få oprettet links til filer med et navn på et bestemt format. Indtil videre håber jeg at kunne anvende isDate() på første del af filnavnet og derefter (såfremt det er i datoformat) oprette et link til filen. På denne måde håber jeg at kunne oprette links til alle de filer med "dato-navne" der ligger i et bestemt bibliotek uanset om det er .doc .htm eller .pdf osv.
Kan dette lade sig gøre? Og hvordan får jeg det til at virke med javascript?
Avatar billede clscableguy Praktikant
23. december 2003 - 07:33 #1
hvad mener du med at få det til at virke med javascript?