Avatar billede clein1 Nybegynder
24. november 2003 - 00:44 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Camedia master

jeg har problemer med mit digicam.. mærket olympus c-960 zoom.. jeg kan ikke overføre mine billeder til min pc, den sletter bare billederne på cam......

er der nogen der kender et sted jeg kan dl driver?? jeg har v. 1.2 men tror der er fejl i prog...

håber der er hjælp derude..
Avatar billede clein1 Nybegynder
24. november 2003 - 00:45 #1
har fundet ud af at 1.2 ikke kan med XP... er der nogender kender et sted jeg kan DL en nyere version???
Avatar billede hacicambaz Nybegynder
24. november 2003 - 00:49 #2
Avatar billede hacicambaz Nybegynder
24. november 2003 - 00:49 #3
Avatar billede victor-1 Nybegynder
24. november 2003 - 00:50 #4
Hvis du bruger XP, burde overførslen være meget nem. Du behøver ikke en gang noget program.
Monter et usb-kabel mellem din pc og dit kamera, så vil XP opfatte kameraet som et drev, på ligefod med f.eks. et Floppy-drev eller din HDD.
Avatar billede hacicambaz Nybegynder
24. november 2003 - 00:52 #5
kunne du få den til at virke?
Avatar billede clein1 Nybegynder
27. november 2003 - 19:12 #6
jeg har ikke fået det afprøvet endnu, det er på en vens fars pc det skal inst...
Avatar billede victor-1 Nybegynder
13. december 2003 - 19:51 #7
Hva' med det her spørgsmål "clein1" - skal vi ikke også videre med det ?
Avatar billede victor-1 Nybegynder
28. december 2003 - 02:39 #8
Du har fået et svar - nu skal der enten uddeles point eller gives feedback !
Avatar billede clein1 Nybegynder
01. januar 2004 - 14:35 #9
ja ja rolig nu.... jeg har ikke haft tid den sidste måned, problemet er løst...