Avatar billede apoltix Nybegynder
23. november 2003 - 19:29 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Firewall i router FORSVIND!

Jeg har en firewall i min router som jeg ikke kan slå fra. Routeren bliver brugt af to computere, og har forbindelse til internettet. Jeg vil lige vide, om jeg kan springe den firewall over med et program eller noget?
Avatar billede espersen Novice
23. november 2003 - 19:56 #1
hvorfor vil du dog i himlens navn fjerne den ?

Fortæl os hellere hvad den gør af uhensigtmæssige ting - og oplys lige navn + model !
Avatar billede espersen Novice
23. november 2003 - 20:08 #2
Den firewall er langt bedre end fx. diverse software-udgaver, da din router allerede "ved havelågen" ikke tillader en evt. hacker at angribe din PC. Mens en software-firewall først afviser hackeren "inde i huset".

Du kan jo indstille din router, så den ikke genere DIG i din brug og færden på internettet - det eneste du mangler er nok at der åbnes for nogle porte til nogle programmer.
Avatar billede apoltix Nybegynder
23. november 2003 - 20:12 #3
glem det!
Avatar billede espersen Novice
23. november 2003 - 20:16 #4
hvis du vil have hjælp må du da uddybe lidt !
Avatar billede espersen Novice
30. november 2003 - 13:15 #5
har du glemt det ?
Avatar billede langbein Nybegynder
02. december 2003 - 00:05 #6
Springe over og springe over .. det kan faktisk til en viss grad la seg gjøre .. Det spørs litt på hvilken måte og i hvilken sammenheng.

Hva slags firewall dreier det seg om ? Dreier det seg om begrensninger av trafikk inn eller trafikk ut ? Har du root/admin adgang til firewallen ??
Avatar billede espersen Novice
07. januar 2004 - 21:16 #7
Hvis du har fået svar på dit spørgsmål/løst problemet, bedes du lukke det ved at acceptere et eller flere af de rigtige svar.

Læs evt. her hvorledes: http://expfaq.1go.dk/?id=5#pointsystem.
Avatar billede apoltix Nybegynder
17. juli 2004 - 23:27 #8
Closed